Top Guidelines Of طراحی

Wiki Article

در کنار این موارد با ایجاد سبک آشپزخانه‌های جزیره‌ای و یا اوپن ورودی‌ها به این فضا بی معنی شده و در اصل آشپزخانه جزیی از فضای اصلی خانه به حساب می‌آید و مانند گذشته محیطی مجزا از فضای داخلی خانه نیست.

ترنم نمایش نوشته های بیشتر به نوشتن خیلی علاقه دارم، قلم که دست می گیرم دنیام عوض میشه برای دکوراسیون نوشتن رو دوست دارم چرا که دارم برای سبک زندگی مردمم می نویسم...

وهر چه چوبی که در این سبک به کار می‌رود تیره‌تر باشد این فضا جذاب‌تر خواهد بود.

مثلاً اگر میز ناهارخوری ۶ نفره چوبی می‌خواهید باید بدانید که حداقل و حداکثر هزینه‌ای که برای آن می‌خواهید بپردازید با توجه به‌کل مبلغ چه میزان است؟

بسیاری از صاحب نظران استفاده از سبک مدرن در دکوراسیون را صحیح نمی‌دانند؛ چرا که باعث می‌شود افراد با مضمون سبک معاصر دچار تضاد شده و به اشتباه از آن یاد کنند. معاصر نیز یعنی سبکی که هم دوره عصر حاضر بوده و در جریان است.

اما در بخش نورپردازی آشپزخانه کارهای بسیاری در این حوزه صورت گرفته است. از چشمه‌های نور بزرگ و خاص که به عنوان دکوراتیو محسوب می‌شوند تا نورها مخفی و هالوژن‌ها یا ال ای دی‌ها که کم مصرف‌ترین هستند. با توجه به این که اختراعات و ابداعات بشر به سمت کاهش مصرف انرژی حرکت می‌کند، این موارد در آشپزخانه‌های مدرن به حداکثر صرفه جویی توجه دارند.

نکته مینیمالیسم این است که تعلق خودتان را به کمترین حد ممکن برسانید به همین دلیل خودتان را با انبوهی از وسایل تزئینی آزار ندهید.

قسمت دیگر این دسته بندی که به پیش از تاریخ مذکور باز ????????? ???? ??? ???? می‌گردد، مربوط به سبک پست مدرن است و این دسته نیز طرفداران و مشتاقان مخصوص به خود را دارد. با این دیدگاه سبک بیان شد ما دارای دو هویت مدرن و پست مدرن در هنر و زندگی هستیم که بخش اول مانند کودک نوپایی در حال رشد و نمو است و بخش دوم در تاریخ ماندگار شده، ولی هم چنان مورد استفاده بوده و به پیش روی خود ادامه می‌دهد.

اگر در حال حاضر مبلمانتان را تهیه‌کرده‌اید چوب آن را کمرنگ‌تر کنید.

چشم‌اندازی از اقیانوس دارید و در حد استاندارد یک زندگی لوکس شیک می‌کنید و به‌این‌ترتیب به شما احساس افراد معروف دست می‌دهد.

درواقع ویژگی اصلی سبک روستایی و روستیک یک‌خانه ساده و بی‌آلایش است

از سمت دیگر اگر نشیمن مدرن را بخواهیم با سبک کلاسیک تلفیق کنیم کار سختی نخواهد بود. به این نوع سبک‌ها که در بحث طراحی دکور، نئو مدرن می‌گویند، سبک مدرن با سبک‌های دیگر ترکیب شده و یک حالت متفاوت به وجود خواهد آمد. الگوی مشخصی که بتوان از آن با نام کلاسیک – مدرن نام برد وجود ندارد؛ این موضع بیشتر به طرز فکر طراح و خلاقیت‌های افراد بستگی داشته و با توجه موارد دیگر یک حالت متفاوت و متمایز خواهد بود.

با این کار می‌توانید میزان فضای باقیمانده و فاصله بین آن‌ها جهت رفت آمد را نیز تعیین کنید.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سبک شیکر استفاده از رنگ‌های مات و خنثی مانند رنگ‌های طوسی، خاکستری و بژ می‌باشد.

Report this wiki page